About

"LihatlAh DenGan Mata HaTi, Anda PasTi akAn MenGerti." InsyaAllah. * Life Is Preci0us! *

Pages

February 12, 2012

amazing website!


cuba anda klik website ni dan cuba. Seriously, x tau lah cmne website ni bekerja and cmne system dia. Tapi, apa soalan yang ditanya boleh dikatakan 90 peratus betul. Sampaikan hal2 peribadi sendiri pun dia boleh tau, pelik. Makin banyak soalan ditanya makin menakutkan sebab dia macam psychic! 

contoh2 soalan yang boleh ditanya untuk menguji sejauh mana 'pengetahuan dia' :

- berapa umur nenek saya?
- mak saya tengah buat apa?
- siapa cinta monyet saya?
- siapa nama isteri abang saya?
- apa nama arnab saya?

selamat mencuba! hehe~

4 comments:

Awenism said...
This comment has been removed by the author.
Awenism said...

"I'll answer this question when you're ready." apakah? cam xbape paham je, camner nak isi 'permohonan' tu?

"Your question lacks of spiritual sense." ok fine...

"John answer the question for me"

apakaaaah?

Dandeli0n said...

well.....sbnrnya sy pun pelik jgk dgn dia sbb asal saya yg tnya msti dia x jwb. tp bila adik yg buat pulak msti dpt jwpn direct and detail punya..huhu.. entahlah, mybe kena baca bismillah dulu kot..hehe

Awenism said...

adik anda patut dapat PhD