About

"LihatlAh DenGan Mata HaTi, Anda PasTi akAn MenGerti." InsyaAllah. * Life Is Preci0us! *

Pages

July 3, 2011

Ramadhan - PuaSa

Assalamualaikum...

Apa khabar semua? Apa khabar pulak dengan iman masing2? Iman manusia kan ada turun naik. Jadi, sama-sama lah kita menjaga saham iman kita ye.. Hari ni tanggal 3 july, bersamaan 2 Syaaban. Dah lama x menulis blog. (xda lah lama mane tapi rasa mcm dah lama..hehe). Okeh, rakyat Malaysia dijangkakan akan mula berpuasa pada 1 Ogos 2011. (kalau x percaya, boleh cek dekat kalender bulan & bintang saya yg sebelah kiri post ni..hee~)

Raya pulak dijangkakan jatuh pada 30 Ogos 2011. Cantik betul tarikh puasa dan raya tahun ni. Lepas raya, tarikh kemerdekaan Malaysia pulak. Pejam celik,kelip-kelip mata, lagi 27 hari je nak puasa. huhu.. Dah ready ke? Sape2 yang ada puasa yang perlu diganti, cepat2 lah ganti ye.. Sape2 yang nak praktis berpuasa, boleh lah berpuasa sunat di bulan syaaban ni..

0k, tu je.. Sekian terima kasih. Wassalam~

7 comments:

Nur Al-Amin said...

dapat ke x duit raya tahun ni

HM said...

smoge author dah abes ganti puase..hehehe

Nur Al-Amin said...
This comment has been removed by the author.
Nur Al-Amin said...

@HM : shu... taip pelain2, nanti kantoi dek authornya... (OOo)

NuR DiNaH said...

..........

Nur Al-Amin said...

Marhaban ya ramadhan... rindu lak nk berniaga kt pasar malam

HM said...

kui3